Mémoire ou histoire et chronique du roi saint Louis

Voorkant
 

Veelvoorkomende woorden en zinsdelen

Populaire passages

Pagina cviii - Bibliothèque impériale, où ils sont réunis en un seul recueil, sous le n° 1054 du Supplément français. Ces manuscrits, qui ne remontent pas très-haut , sont en général des copies de plus anciens documents ; en voici le détail : W° 1 . sfbrégé de F histoire des anciens sires de Joinville11 forme les feuillets 61 à 73 du recueil manuscrit n° 1054 du Supplément, et s'arrête à la date de 1662.
Pagina 209 - Bible, ne onques n'avoit veu ne ou livre des créans , ne ou livre des mescréans, que nul royaume ne nulle seigneurie feust onques perdue , ne changée de seigneurie en autre, ne de roy en autre, ' fors que par défaut de droit :
Pagina 229 - La prevosté de Paris estoit lors vendue aus bourjois de Paris, ou à aucuns ; et quant il avenoit que aucuns l'avoit achetée, si soustenoient leur enfans et leur neveus en leur outrages; car les jouvenciaus avoient fiance en leur parens et en leur amis qui les tenoient.
Pagina xxxii - Paris, qui tantost ne feust pendu ou détruit ; ne parent, ne or, ne argent ne le pût garantir. La terre du roi commença à amender, et le peuple y vint pour le bon droit que on y...
Pagina vi - ... que nous ne vîmes que le ciel et l'eau; et chaque jour le vent nous éloigna des pays où nous étions nés. Et par...
Pagina 247 - Je faiz savoir a touz, que j'ai céans mis grant partie des faiz nostre saint roy devant dit, que je ai veu et oy, et grant partie de ses faiz que j'ai trouvez qui sont en un romant, lesquiex j'ai fet escrire en cest livre.
Pagina lxiv - Tout est nouveau , tout est extraordinaire pour lui : le Caire , c'est Babylone; le Nil, c'est un fleuve qui prend sa source dans le paradis. Il a de ces notions particulières sur beaucoup de choses; mais, quant aux faits véritables, on ne saurait trouver plus naïf témoin. On dirait que les objets sont nés dans le monde le jour où il les a vus; il les décrit avec une merveilleuse précision de langage , sans rien altérer.
Pagina 150 - Bone chose est de pez ; quar en terre de pez manjuent cil qui vont à quatre piez, l'erbe pesiblement. Cil qui vont à...
Pagina 61 - Damiete, que il y ot bien douze vins vessiaus, que grans que petiz, brisiez et perdus à tout les gens qui estoient dedans, noyez et perdus ; dont, se le conte de Poitiers feust avant venu , et il et sa gent eussent esté touz confondus.

Bibliografische gegevens