Les vers de maître Henri Baude, poète du xve siecle, recueillis et publ. avec les actes qui concernent sa vie, par J. Quicherat

Voorkant
 

Geselecteerde pagina's

Veelvoorkomende woorden en zinsdelen

Populaire passages

Pagina 105 - CHARLES, par la grâce de Dieu roy de France, à nostre amé et féal conseiller, M" Jehan de la Porte, lieutenant criminel en nostre Chastelet de Paris, salut avec dilection.
Pagina 26 - Mais prinse fut, qui fut ung grant oultrage, Par cautz moyens, avecques la fumeuse. » Et sur ce point on apporta la nappe, Où il congneut que le disner s'advance. Alors s'estend, il se frotte, il se grate, A grant regret despart de sa plaisance ; Ung groz pet feit de toute sa puissance; La fein le prent, et il print sa chemise.
Pagina 4 - Voy. pag. 82. autre plus circonspecte, quoiqu'elle soit dans le même esprit. La Cour y est malmenée d'un bout à l'autre, et c'est par les gens du Palais que Baude lui fait tenir tête. Cette petite pièce contient le pronostic du néant à quoi devaient aboutir les demandes des états généraux de 1484. Elle dut être représentée au commencement de 1 485.
Pagina 93 - La Chandelle. Chacun vient sans que je l'appelle Et je brûle ce qui me suit, Pour tant qui est sage me fuit. La façon de court est ytelle. Le Laboureur. On prent du riche la querelle, On flatte celui qui a bruit, On fait ainsi que se conduit Le papillon à la chandelle.
Pagina 103 - Sçavoir faisons que , pour la bonne relacion qui faicte nous a esté de la personne de nostre bien amé Henry Baude et de ses sens, loyaulté, preudommie et bonne diligence ; et aussi en faveur de plusieurs bons et agréables services qu'il nous a faiz par cy devant en la compaignie d'aucuns noz officiers estans autour de nous et en nostre service : à icellui Henry Baude avons donné et donnons par ces présentes...
Pagina 97 - Pour fournir l'Université. 15Ung homme assis en une chaire soubz ung beau pavillon, habillé comme ung empereur, et souffle en une trompe, de laquelle sort ung asne voilant, qui est moitié dans la trompe et moitié hors, et a une mittre en la teste et une crosse entre les bras; et ya deux autres asnes vollans. >Faveur...
Pagina 98 - Je ne suis pas encore du tout né Ne sorti hors de la trompe Faveur, Et si ne say pas le Domine me, Car norry suis de chardons sans saveur , Mais Fortune, où rien n'ya de seur, Si m'a soufflé en ung bon êvesché.
Pagina 29 - De quoy? — De la graisse de court. — Tu pers temps ; on la tient si court Que l'on ne scait où l'on la boute. — On m'a promis. — Tu n'y vois goutte : Promettre et tenir, somme toutte N'est pas selon le temps qui court, Baude. Tu en auras s'il en dégoutte. — On le m'a dit.
Pagina 28 - Souviengne-vous, ce dit Baude, de moy. — Bien m'en souvient, ce luy respond le roy. — Mais de quoy sert sans effect souvenir? Autant vauldroit promettre et riens tenir. — Croire sans veoir est nostre droitte foy ; La parolle du prince fait la loy ; L'une laisser pour l'autre retenir Souviengne-vous. — Par quoy en Dieu entièrement je croy, Et aux princes, à qui service doy, Complaire veul de tout mon souvenir, Et plus encor qui pour m'entretenir Vouldroit fournir vous scavez bien de quoy.
Pagina 41 - Et ne sçait on où l'on se boutte. On tire l'un , et l'autre on boutte, On menasse et après on prye A l'estourdy. On parle; assez, mais on n'escoutte, Si ce n'est quelque menterie. On dispose et puis on varie, On mesdit de tous, somme toute, A l'estourdy.

Bibliografische gegevens