Les regrets de Joachim du Bellay, Angevin: collationné sur la première édition (Paris 1558)

Voorkant
I. Liseux, 1876 - 131 pagina's
 

Overige edities - Alles bekijken

Veelvoorkomende woorden en zinsdelen

Populaire passages

Pagina 53 - L'un par ambition, l'autre par bonne mine. Et par despit de l'un, estre l'autre adoré : II fait bon voir dehors toute la ville en armes, Crier, le Pape est fait, donner de faulx alarmes, Saccager un palais : mais plus que tout cela Fait bon voir, qui de l'un, qui de l'autre se vante. Qui met pour cestui-cy, qui met pour cestui-là.
Pagina 19 - Vivre entre ses parents le reste de son aage ! Quand revoiray-je, hélas, de mon petit village Fumer la cheminée: et en quelle saison Revoiray-je le clos de ma pauvre maison, Qui m'est une province, et beaucoup d'avantage ? Plus me plaist le séjour qu'ont basty mes ayeux, Que des palais Romains le front audacieux: Plus que le marbre dur me plaist l'ardoise fine, Plus mon Loyre Gaulois, que le Tybre Latin, Plus mon petit Lyre, que le mont Palatin, Et plus que l'air marin la doulceur Angevine.
Pagina 19 - Heureux qui comme Ulysse, a fait un beau voyage, Ou comme cestuy là qui conquit la toison, Et puis est retourné, plein d'usage et raison, Vivre entre ses parents le reste de son aage ! Quand...
Pagina 1 - Je ne veulx point fouiller au sein de la nature. Je ne veulx point chercher l'esprit de l'univers, Je ne veulx point sonder les abysmes couvers Ny desseigner du ciel la belle architecture : Je ne peins mes tableaux de si riche peinture...
Pagina vii - EN SON PRIVÉ CONSEIL Si je n'ay plus la faveur de la Muse, Et si mes vers se trouvent imparfaits, Le lieu, le temps, l'aage où je les ay faits, Et mes ennuis leur serviront d'excuse.
Pagina 63 - D'une horrible façon corps et teste mouvoir, Et faire ce qu'on dit de ces vieilles Sibylles : Quand je voy les plus forts se retrouver débiles, Voulant forcer en vain leur forcené pouvoir : Et quand mesme j'y voy perdre tout leur sçavoir...
Pagina 56 - Et d'un grave soubriz à chascun faire feste, Balancer tous ses mots, respondre de la teste. Avec un Messer non, ou bien un Messer si ; Entremesler souvent un petit Et cosi, Et d'un son Servitor contrefaire l'honneste, Et, comme si l'on eust sa part en la conqueste.
Pagina 6 - France, mère des Arts, des Armes et des Lois, Tu m'as nourri longtemps du lait de ta mamelle: Ores, comme un agneau qui sa nourrice appelle, Je remplis de ton nom les antres et les bois.
Pagina 4 - Las, où est maintenant ce mespris de Fortune? Où est ce cœur vainqueur de toute adversité, Cest honneste désir de l'immortalité, Et ceste honneste flamme au peuple non commune? Où sont ces doulx plaisirs, qu'au soir...
Pagina 83 - Sénat balloter, II fait bon voir par tout leurs gondolles flotter, Leurs femmes, leurs festins, leur vivre solitaire ; Mais ce que l'on en doit le meilleur estimer, C'est quand ces vieux coquz vont espouser la mer (3), Dont ilz sont les maris, et le Turc l'adultere.

Bibliografische gegevens