Compte rendu des séances; ou Recueil de ses bulletins

Couverture
 

Pages sélectionnées

Autres éditions - Tout afficher

Expressions et termes fréquents

Fréquemment cités

Page 381 - Monuments pour servir à l'histoire des provinces de Namur, de Hainaut et de Luxembourg, recueillis et publics pour la première fois par le baron de Reiffenberg.
Page 9 - HENRY, par la grâce de Dieu roy de France, savoir » faisons à tous présens et à venir que nous avons en...
Page 1 - Lettenhove écrit pour exprimer le regret de ne pouvoir assister à la séance. Le procès-verbal de la séance du 10 mai est lu et adopté.
Page 12 - ... et afin que ce soit chose ferme et estable à tousjours, nous avons fait mettre nostre seel a ces présentes, sauf en autres choses nostre droit et l'autruy en toutes.
Page 384 - Un cabdet de bonne maison, ayant eu pour son appanage une terre sous le nom de laquelle il a esté...
Page 384 - Pour clorre nostre conte, c'est un vilain usage, et de très-mauvaise conséquence en nostre France, d'appeller chacun par le nom de sa terre et Seigneurie, et la chose du monde qui faict plus mesler et mesconnoistre les races.
Page 127 - Gand par ceulx que y aviez envoyé pour introduire en ladicte ville si grand nombre de gens de guerre, tant de cheval que de pied; estimant que par ce commencement ce n'a esté peu de chose s'en asseurer en telle manière, veu mesmes que la craincte qu'ilz pouvoient avoir à l'occasion de leurs faultes passées eult peu engendrer quelque double et arrière-pensée.
Page 138 - Philippe, par la grâce de Dieu, roy de Castille, de Léon, d'Arragon, des deux...
Page 24 - Saint-Empire, seigneur de Frise, de Salins et de Malines, A tous ceulx qui ces présentes lettres verront, Salut.
Page 41 - En tesmoing de ce. nous avons fait mectre nostre seel à ces présentes. Donné en nostre ville de Bruxelles le vie jour de mars l'an de grâce mil cincq cens et quinze '. Archives du chapitre d'Andenne.

Informations bibliographiques